vårkänslor!

Underbart väder! Underbar stad! Underbara vänner! -Vad mer kan jag begära?
Är i Sthlm för att göra mina slutprov, så på torsdag är jag helt färdig frisör :)
Ikväll lagade jag mat och mina underbara vänner Anna & Stephanie kom över, vi delade på en flaska vin och hade jättemysigt, åååh saknar att inte kunna umgås jämt jämt jämt..
Pappa och mamma var här och hämtade min soffa i lördags och jag hade lovat att "självklart får den plats i bilen, det är inga problem att få hem den!". Till saken tillhör den att jag inte har något som helst hum om hur stor plats en soffa tar, speciellt inte en som är 2,30 lång! Pappa höll ju på att smälla av när han såg den! "Hur i hela friden ska den få plats i bilen??" Den fick såklart inte plats, bara alla dynorna och divanen fick bilen att se sprickfärdig ut :P Så på med takräcke och upp med resten på taket, såg jättesnyggt ut! haha! 7 timmar senare ringde mamma och sa att "detta var en av de värsta bilresor jag gjort, vi fick stanna hela tiden och spänna åt soffan, trots att vi körde i 50 km/h -detta gör jag aldrig om!"
Tur att jag inte kommer hem förrän på torsdag, då borde dom väl ha glömt resan? :P

Sitter vid datorn jag hade här i Sthlm och tittar på lite gamla partybilder, som väcker minnen (och vissa bilder minns jag inte över huvud taget) Fasen! Förra våren gjorde vi rätt bra här i storstan, jag och brudarna :)

image101
image102
image103
image105image104
image106
solen skiner på väg hem från efterfest 07.30, tider de ;)


-Åh baby, u know what?? Nu är det bara 8 dagar kvar, wiiie -Stina here I come :)


image107

Bingen blir det nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går en yrkesförberedande Musikallinje på balettakademien här in gbg. as skoj! den läses bara på ef/kvällar så om dagarna jobbar jag på Avis bilythyrning, ca tre dagar i veckan..o ibland som danslärar på en skola. utbildningen ä ju inte studieberättigad, så därför måste jag jobba! tufft, men kul! :)

ja vår vädret är underbart!

när flyttade du to karlstad då? och varför sa du..ska du gå en utbidlning där i nov? hur mår familjen?

kraam

2007-03-16 @ 09:38:12
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0