work it

Tror faktiskt aldrig att jag haft ett knullrufs som är i närheten av det rufs jag har nu (dock skapat av tupering och inget annat, vad trodde ni liksom! haha.)

image108

Igår hade vi en hårmodell för lite, så jag fick ställa upp efter att mina arbetsuppgifter var avklarade, lillasyster Lisa var också med :) Var ju på hemmaplan liksom!
Var jätteduktig och hade kameran med för att ta kort på lördagen då det var 16 modeller, men duktig som jag är så glömde jag ju batterier! Så det blidde inga kort den dagen :P Söndagen lyckades jag bättre..

image109

image110

image111



Igår var Sandra o Sara  och hälsade på i lägenheten, vi hade såå mysigt, invigde ugnen och tillagade en kladdkaka! Jag gillar att ha grannar man kan umgås med :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen brevid mammsen, det var länge sedan kan jag lova! Pappa är ute någonstans i Sverige och jobbar och eftersom jag slutade sent idag så passar jag på att sova kvar.. Imorgon kommer en massör och ska lära oss huvudmassage när vi schamponerar, litte gött! Så då vet du vad som väntar nästa gång du bokar tid ;)

usch, vilket tråkigt inlägg :P haha, men idag är jag tråkig och trött, gonatt.

Kommentarer
Postat av: Helena

alltid lika snyggt när du har varit i farten! keep up the good work

2007-03-30 @ 15:18:55
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0