idag mår jag lite illa faktiskt

Gårdagens festande gör sig påmint med besked vill jag lova! Har någon ett nytt huvud som inte smärtar att låna ut så vore jag glad. Jisses.. Hela dagen har varit som ett enda töcken liksom, men snart blir det sömn :)

Igår hade vi avslutning med innebandyn och det var en himla trevlig dag måste jag säga! Vi började med nån vildmarks skattjakt borta i Mangskog där vi klättrade i berg, gick ner oss i dy (vissa trampade ner sig till midjan, haha!) trampade på ormar och kröp inne i mörka grottor! Dessutom firade jag ner mig ner för en klipphäll och det var grymt häftigt -snacka om adrenalinkick!

Kvällen inleddes med god mat och fortsatte i festandets tecken! Hade hur kul som helst och lyckades bli huuur full som helst (hey, hur hände det??) Vid halv ett drog vi till krogen och efter 10 minuter på Nöjes så cyklade jag och Fia till Blue Moon och körde shotrace, så otroligt viktigt att göra det där racet när det är typ 30 minuter kvar av kvällen :P haha

Vandrade (läs vinglade) barfota hemåt och däckade innan jag ens nått sängen..


Kommentarer
Postat av: lulu

Javisst, vi är ju så klockrena det gänget som är för aqua.
Yes det blir visning på fredag *hyper* Dock makeupstudion som skall sminka 8(

2007-05-30 @ 23:45:04
URL: http://lulu.blogg.se
Postat av: Angelique

Nu är du väl inte bakis längre, nya inlägg please =)

2007-06-05 @ 02:29:45
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Du är utmanad! läs i min blogg så får du veta mer! puss

2007-06-05 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0