Jag har flyttat tillbaka till stenåldern

Har varken internet eller dator i lägenheten så därför är det en väldigt seg uppdatering på bloggen just nu :P
Appropå den fantastiskt söta hunden i förra inlägget, så hittade jag den bilden på Staffans dator och tänkte inte så mycket på vems det var -utan mer hur trevligt det vore om den prydde mitt inlägg :) However så kan jag ta bort bilden om Linn vill det? Eller så kan jag också gärna köpa hunden :D

Nu har jag äntligen börjat jobba på Clara och jag trivs jättebra, himla skönt att slippa åka bu-bu-bu-buss varje dag. Dessutom fick jag en cykel av mor & far i helgen så den har jag glidit runt på, ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan den blir stulen (mina cyklar har en benägenhet att alltid bli det nämligen..)

image158
Stephanie -is´t she gorgeous?


Helgen som var så fick jag finbesök från Sthlm i form av Stephanie som stannade i några dagar, vi hade hur mysigt som helst och åt hur mycket som helst (och hur gott som helst) Så när hon lämnade mig på lördagen så var det första jag gjorde att springa till SATS för försöka bli av med åtminstone några kalorier.. När jag står där i trampmaskinen och kämpar så ser jag plötsligt mitt ansikte komma upp på den stora reklamskärmen (???) -what?? haha, jag hade ingen aning om att den bilden de tog på salongen skulle hamna där, plus överallt i Karlstad.. jaja, nu vet folk vart de har mig iaf, och jag vill gärna ha er där också :)

Nu har alla kommit hem från sina utlandsvistelser också, fan va blek jag känner mig! men jag är inte bitter.. Har fått jättemysiga presenter, så idag kändes det som lilla julafton :D Plus att lillsyster Lisa fyllde 15 och fick ett par godis-string och presentkort på salongen av mig (jag har sån fantasi när det gäller presenter -NOT :P haha), så det blev tårta och annat gott.. så nu kan jag mätt och belåten krypa i säng..

En arbetsdag kvar, sedan helg! På fredag ska jag iofs sminka till två visningar på Blue Moon och Arena, men på lördag blir det innebandyavslutning och festen börjar tidigt på morgonen.. och håller förhopningsvis på till tidigt morgonen därefter! Och jag tror, eller jag är ganska säker på att det bara finns ett läge vad gäller formen på lördag (som det blir på alla lagfester..) och det kan beskrivas med några få bilder...



GRATTIS LISA BABY!

image157

in her new strings ;D

Kommentarer
Postat av: lulu

showen gick bra på BMB! Synd du inte kunde hänga på efter!

2007-05-26 @ 13:05:06
URL: http://lulu.blogg.se
Postat av: Stephanie

Fan va snygg ja e :D

2007-06-12 @ 12:16:56
Postat av: Alexander

Stephanie är skitsnygg =) Och hej Pernilla, det är Alexander, här Cillas brorson, om du minns? ha det bra =) pusspuss

2007-07-10 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0