the devil wears prada

ÅHH! Jag och Soffan hade myskväll ikväll och såg på Djävulen bär Prada, men mot slutet av filmen så flippar den ur och vägrar fortsätta, jäkla hembrända-dvd-skit!! Så om någon har den filmen och vill låna mig den blir jag tokglad :-) Det var iaf mysigt att träffa min kära syster-yster..

image135


Valborgsfirandet igår blev faktiskt ganska lugnt, eller ja.. jo, ganska lugnt :P Inflyttningsfest hos Stinas vän Johan i hans supermysiga lägenhet.. Vi åkte dit tidigare (eller ja, det var meningen att vi skulle komma dit 1 1/2 timme tidigare, men det blev 20 min tidigare) för att hjälpa till med all plockmat som skulle fixas, samt äta lite thai-mat för att grunda bra.. Blev lite stressigt, men som tur var kom inga gäster i tid så allt blev färdigt lagom tills dom anlände! Gästerna droppade in och trots att jag var proppmätt av all thai-mat så slank ändå plockmaten ner.. och lite till..

image134

Efter flera glas vin bestämde jag och Carro att vi skulle göra en avstickare till en annan fest i närheten, där det också såklart serverades mat. Så vi gick dit, åt och drack upp det som fanns kvar, sedan tillbaka igen :P haha. Vid det här laget när vi kom tillbaka fanns det bara några tappra festande själar kvar på Johans fest som bojkottade krogen denna kväll (givetvis min underbara vän Stina som alltid är den som droppar av sist!) efter att en söt kille med halvfullt whiskey-glas försökt få med mig som kvart-över-tre-ragg kände jag att det var dags att gå hem och sova -ensam :P

image129
true love


När jag i förmiddags skulle lämna Göteborg och min älskling Stina så lyckades jag hux-flux hamna i fel körfält och insåg att bilarna kom körandes emot mig! Efter en snabb manöver hamnade jag i ett vägarbetsområde där jag fick öva på mina backkunskaper och efter att ett tiotal bilar tutat på mig så lyckades jag ordna till det så att jag körde i rätt riktining :P jag skyller allt på göteborgs vägarbetares oförmåga att skylta när man bygger om och står fast vid att jag är en utomordentligt grym bilförare! ;-) så var det sagt..



over and out / allas er transa-spice :D

Kommentarer
Postat av: Johan Hellström

Det va kul att träffa dig i fredags.. fast jag va nog ganska full.. dom säger det ialla fall ;)

Hoppas vi träffas snart...

2007-05-02 @ 14:31:01
URL: http://johan.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0