undviker lägenheten just nu

..för där väntar ett gigantiskt diskberg från igår (!!!) då jag, Sara och Sandra hade kvällsmys efter träningen med mackor, gott pålägg, rabarber-youghurt (den rekomenderar jag starkt förövrigt!) the och såklart blåbärspaj med glass.. Så gissa om jag var osugen på att diska igårkväll när dom gick :P

I morse var jag tidigt uppe för att träffa Kenneth på SATS och vi gick igenom mitt nya träningsschema, därefter sprang jag till studion där vi skulle plåta NEWZ-repotage + omslag och jag lyckades såklart vara en dryg halvtimme sen.. tidsoptimist -javisst! Väl där så fick Malin och Petter make & håret fixat, sedan var det sommartema och fina sommarkläder som gällde i några timmar :) Håll utkik i nästa nummer av NEWZ!

image150


Direkt från plåtning ut till Bergvik med mamma för att handla lite smått å gott (7,5 kilo potatissallad -gott,  men inte smått!) inför pappas kalas imorn och jag inhandlade även ett par svarta shorts på H&M, tog storleken i det tajtaste laget eftersom jag har bestämt mig för att komma i en storlek mindre snart (eller så fort som möjligt egentligen, men det är väl lite orealistiskt att det händer över en natt kanske..??)

Nu ska jag och Staffan ut å käka lite o eventuellt besöka Karlstads nattliv, Sahara Hotnights spelar ju ikväll och dom hade jag gärna sett, mensom sagt -jag har ju mitt diskberg som väntar hemma och som ingen tydligen tar reda på, så det får inte bli för sent ikväll så att jag somnar ifrån det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0