vädret gillas!

Så himla gött väder och jag blir på så bra humör! Trots att både ögon och näsa rinner konstant (pga jäkla pollenallergi-skit) så gillar jag Sverige nu..
Kom nyss hem från flygplatsen där jag hämtade upp tre pepparkakor i form av mor, far och yngsta systern så just nu känner jag mig blekare än blekast, men, men -det löser sig nog så småningom..

Har varit ledig i tre dagar nu och det är grymt skönt, kan tänka mig att bli lyxhustru på heltid faktiskt, men ikväll ska jag jobba på Nöjesfabriken och har inte blandat drinkar på över ett år så ja vette fasen hur detta kommer gå alltså.. Det blir bara vodka-redbull i min bar! :-) Fast ni får gärna beställa min favoritshot (inte att dricka själv, bara favorit att blanda och se ansiktsuttrycket på den som dricker!) Flat Line med Sambuca, Tequila & Tabasco, Flat Line är ett sjukvårdsuttryck när hjärtat stannar och EKG visar en rak linje, hehe -bra namn på en shot!
image136

Nästa måndag börjar jag på nytt jobb också! -Klara -en frisersalong, kommer jag finnas på framöver, ska bli grymt kul!
På måndag drar försäsongsträningen igång också, mindre kul måste jag väl erkänna..
Nej, nu serveras det fika på altanen -gött!

image138

-ägnar en extra tanke åt min stackars Sandra som springer nåt löplopp i Mariestad, må benhinnorna vare med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0