vart tog hälsan vägen?

Hallå alla män! kampen mot prostatacancer pågår ju för fullt i Sverige, alla odlar sina muschar och detta är nog första gången jag tycker det är okej att ha mustasch, gå in på http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1056492,00.html och anmäl dig för den goda sakens skull! (och för att du blir otroligt inne)
 
idag har jag börjat mitt nya liv.. eller ja, försök till att komma tillbaka till mitt gamla liv innan skada och festande, festande, festande och andra dåliga vanor tog över :-P Tog 5km med stavarna innan jobbet, och jag måste säga att det var med blandade känslor jag tog mig runt, herregud.. Här har ni en som verkligen behöver försäsongsträna! frågan är om jag vågar mig dit imorn..??




Måste bara lägga in lite bilder från D:Fi-turnén som jag har fått nu, kände mig lite stolt över att få ha head-set att prata i :-P






Imorn ska jag även till vårdcentralen och ta bort mina stygn, kändes som om jag blev dumförklarad när jag ringde och bokade tiden..
Pillan "Hej, jag skulle vilja ha en tid för att ta bort några stygn.."
Sköterskan "Javisst, vad har du gjort för ingrepp?"
Pillan  "Jag har tagit bort en skruv som var lös.."
Sköt. "Ehm, okej.. vart satt skruven då?"
Pillan "I knät.. Fast stygnen sitter iofs på smalbenet.."
Sköt. "Ja, men då är det nog ganska troligt att även skruven satt där, om stygnen nu sitter på smalbenet!"
Pillan "Jaa, joo.. det kan nog stämma ja.."
Kände att jag inte riktigt hade koll på läget, men hursomhelst ska jag dit imorn bitti och äntligen få bort den osexiga blå fiskelinan från mina ännu mer osexiga bleka ben, hurra! Som pappa så fint sa "Kunde dom inte passat på att ta bort alla lösa skruvar medans de väl höll på??"  Tack pappa, jag älskar dig också <3

image149
nybliven 50-taggare!


Nyss läste jag en artikel på aftobladet.se som gjorde mig lite gladare om att högerhänta vänstertittare är smartare (läs nästa inlägg) , yeah, and I´m back in the game ;-D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0