Borta bra, men hemma bäst!

Japps, då är man precis hemkommen från Köpenhamn då, var varit på en sviiinbra kurs! Himla intensiv, men som sagt svinbra, det var den andra kursen i Amercan Crew mens haircut methods så nu får alla män komma till mig :P
 Dock var jag kanske lite väl trött när vi kom till Flygplatsen (Kastrup) och jag lunkade runt i tax-free´n när jag fick syn på någon jag kände (trodde jag) och tyckte det kändes jättejobbigt att jag inte kunde placera honom riktigt.. Så jag tittade (läs stirrade!) väl ganska noga, men jag fick en frågande (nästan obekväm kanske?) blick tillbaka. Då trillade poletten ner!
-Oj, ursäkta mig! Jag trodde ju att jag kände dig, men det gör jag ju tydligen inte, jag känner ju bara igen dig!
Varpå allas våran Cara-Cara-Mia-Måns och hans polare börjar gapskratta, haha. Jag kunde inte heller hålla mig, utan bröt ihop i skratt jag också.

image220


Nu sitter jag här med min älskling (och sedan dryga månaden även sambo!) i soffan och försöker komma underfund med hur Facebook fungerar, för nu har jag ju äntligen skaffat det. Har nästan känt mig lite utanför ju! haha. Men det bästa var ju att mamma hade skickat en vänförfrågan till mig INNAN jag ens skaffat!
 Och det säger inte lite om hur seg jag är, med tanke på att mamma ganska nyligen lärde sig att skicka och ta emot sms! hihi.

På fredag kommer Soffan till Värmland och det ska bli hur mysigt som helst!! -eller hur baby?
Och resten av la familia är på Tenneriffa och njuter aav sol, bad och paraplydrinkar.. jobbigt att behöva gå miste om det underbara novembervädret ju! :P

sov gott, det ska vi göra -sovmorron imorn!

Kommentarer
Postat av: Johan Hellström

Då är det bara att du går och godkänner mig som vän!! sluta slöa :P

2007-11-20 @ 12:33:04
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Meetstargateinfinity

Excellent site. It was pleasant to me.

2007-12-27 @ 22:13:04
URL: http://meetstargateinfinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0