monday = mayday!!

Hej och välkomna till min grekiska afton!
Jag agerar mästerkock och lagar enbart specialiteér
från det Grekiska köket :)
(om du lutar dig riktigt nära datorn och sniffar så känner
du säkert dofterna..)
Att det är moussaka på "påse" jag
tillagar behöver vi ju inte nämna för någon, fast jag är
hyffsat säker på att det är exakt så dom gör i alla
matlagningsprogram på tv när dom
säger att "jag har faktiskt förberett lite här" då är
det lätt nån påse dom har blandat med
vatten och kokat ihop. Lätt!
Så har jag även slängt ihop en grek-sallad till mig
och Björnen (ja han heter faktiskt så,
sambon min)
som vi snart ska trycka i oss!

image222
Jag agerar nog lika säkert i köket som i baren, när jag blandar åt mig själv alltså!

I måndags var nog en av mina tio-i-topp-otursdagar, och vid
närmare eftertanke kommer den nog upp i topp fem! Började
dagen med att sätta i två höger-linser i ögonen och börjar
vingla runt i lägenheten, inser mitt misstag och lyckas rätta
till det. Åker sedan iväg till jobbet och är så jäkla irriterad i ena
ögat och upptäcker efter halva dagen (när jag typ har
gått runt och halvkisat/blundat och åmat mig i flera timmar)

att linsen sitter ut-och-in! Sedan fortsätter ju allt under måndagen
i samma anda, jag blev helt matt! Kom från jobbet hur sent
som helst (vad jag och Sara genomgick vågar jag inte ens gå
in på för allas trevnad!)
och hinner inte äta nått innan träningen
och som liksom grädden på moset denna härliga
måndag så slår-jag-av-min-fucking-jäkla-klubbjävel!!!
(läs det sista med fetstil riktigt argt och intensivt för bästa effekt!)
När jag äntligen kom hem kändes det som en ren befrielse att få lägga sig och sova..

Lyssna på Marit Bergman - Can I Keep Him , precis så känner jag idag!


image221


Kommentarer
Postat av: preiszan

you wanna keep the man in the speedo-thong? ;D för om du inte vill kan jag......

2007-11-29 @ 08:08:34
URL: http://preiszan.blogg.se
Postat av: Johan Hellström

är det björn i speedo´s?

2007-11-29 @ 15:57:00
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Pillan

Helt rätt Johan (",)
-Hur kände du igen den rumpan?

2007-11-30 @ 22:33:15
Postat av: Mikaelac.blogg.se

du måste uppdatera oftare gumman:) har du inte internet hemma än?:) När du får det så måste du lova att blogga mera:) så himla kul att läsa!! kramis

2008-01-06 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0