November redan!!?

Det går så himla fort, jag hänger inte med! Var så himla längesen jag var inne på internet, dom har ju tillochmed bytt bort det osnygga facet på blogg.se till en söt tjej, där ser man!

Nya fröken Sverige

Idag har jag varit färgmodell, riktigt nice att få en mörk höstnyans på håret, I like ALOT! Tyvärr då så har jag ju ingen digitalkamera ännu (inte internet heller, jag snålar av Karins just nu!) så jag kan ju inte lägga upp någon trevlig bild..

Piggelin-drinx!
image216

Förra helgen festade vi ikapp allt vi missat under det superhektiska innebandy-schemat vi haft i oktober. I dagarna tre var det kalas, kalas och åter kalas, torsdagen började vi med vinkväll hemma hos mig och slutade med att vi övergick från vin till sprit och vid tvåsnåret (då jag var riktigt rund under fötterna) så gick jag lös med saxen i Anna Rongedahls hår, det blev sjukt nice! hehe.
Fredag var det inflyttningsfest i Skoghall hos Öbba och Lillis och Lördagen inflyttningsfest hos Annie o Falk på Krp, och avslutades på Månen..
Har också insett att vi har en superbra för- och efterfest lägenhet bra eller dåligt tro..? ;) anyway så är vi back on track  haha!
 
image217
Pillis o Saris är på partyhumör :P



Idag är det slappkväll som gäller, det är jag så himla bra på! Långkalsonger, mormors-stickad tröja och sjukt mycket onyttigheter, det är sånt jag verkligen behärskar och gör riktigt bra ;)
Imorn ska vi spela DM-match i Grums klockan 9 (vem fan läger en match då, en lördag?? jisses..) och sedan ska jag och älskling på nån tillställning i Löfbergs Lila Arena, det kan bli nice :)

Nästa helg ska jag till Danmark på herrklippningskurs, wiiiie! Full rulle som vanligt, men här kom iaf en liten uppdatering, jag satsat på att få internet inom en snar framtid :D

image219
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Hej! Jag hade inget för mig på jobbet så gick in på din blogg o fick se om den där expressen artikeln. Jobbigt att ta upp den igen men ja läste aldrig artikeln men hörde om den. Sen när ja läste kommentarena om den började ja faktiskt skratta. Seriöst... nån som skrev att du skulle va alkoholis. Vad är då jag som är ute varje helg? Som jag ser det verkar inte du va ute oftare än nån annan här i stan. Sen att köpa godisstringtrosor i födelsedagspresent... ä d konstigt? Daniel köpte d till mig som en rolig grej liksom. O som du skrev... dom tog bort artikeln då fattar väl vem som helst att d va av en anledning liksom. Pinsamt av alla som skrivit såna idiotgrejer till dig. O som många av dina kompisar skrivit så tycker ja att såna som inte känner dig bör inte ha nån sån åsikt alls. Ja har haft många roliga stunder me dig o vet att du är bra=)
Kram Katherine

2007-11-10 @ 11:32:58
URL: http://knattiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0