bättre sent än..

- imorgon :P hoho.
ojoj shet va ovan jag är på tangenterna, det var ju typ år och dar sedan som jag satt vid en dator!
Men i helgen flyttar jag till ny lägenhet och blir, hör och häpna SAMBO ;) Så till veckan är jag förhoppningsvis tillbaka i cyberspace lite oftare än på sistone eftersom vi kommer ha både fungerande dator och bredband.. Jag har ju liksom heeelt missat allt detta med facebook tillexempel och eftersom allt går så jäkla snabbt fram så känner jag mig typ lika internetsmart som Agda 70+ som jag permanentade idag..
Fast det är ju litte gött på ett sätt har jag märkt :)

Imorgon kommer Soffan hem över helgen  och det ska bli supermysigt, my very own Tokfia nummer ett!
Mormor kommer för att hjälpa mig att flyttstäda också, det kanske behövs med tanke på att mina städkunskaper (och även intresset för det) är väldigt begränsade :P

image213
Snyggingar! Mormor  75 bast (det kunde ingen gissa va??) & Soffan




Hoppas ni har det bra i höstvädret allihopa, själv har jag som alltid lyckats tappa bort mina vantar innan jag ens börjat använda dom -och mina fingrar grät i morse! But that´s life, tur att det finns fler att köpa ;)

over and out och på återseende snarare än ni tror! puss.

image214

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

men guuud så trevligt med ett inlägg gumman:) det har vi sakna=)

2007-09-28 @ 23:52:39
Postat av: Pär

Vet Moster Ingrid att du har med henne på din blogg? Kram

2007-10-15 @ 00:11:00
Postat av: Johan Hellström

dax att uppdatera igen va ;)

2007-10-17 @ 11:12:13
URL: http://johan.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0