orka höst redan?

Regn, blåst och 3 grader varmt på morgonen - orkar man med det redan??
Igår när jag kom till jobbet var jag genomblöt (eftersom det i min morgonplanering inte finns tid att leta fram och klä på sig avancerade extrakläder, dvs regnjacka) och fick stå i en kvart med hårblåsen och torka mina kläder och dom nyinköpta vantarna från Indiska (dom har ju förövrigt jättemysiga grejjer där har jag kommit på, i like!). Hoppas dock att dom håller bättre mot kylan än regnet, annars kommer jag förfrysa varenda finger i höst!

Tacka vet jag sommaren!!!
image204
En härlig dag i Mariebergsskogen!


I helgen spelades ju även Karlstad Open (innebandyturnering för de som icke visste det) och jag spelade mina första matcher på ett år och 9 månader! Det kändes hur bra som helst och verkligen som ett stag framåt, även om det inte gick så himla bra för laget, men men -det kommer!

Mätt och belåten efter mammas pannkakor ska jag nu bege mig hemåt, på fredag funderar jag på att besöka Karlstads nya stolthet -IKEA! vad tror ni om det?

image208

Chip-heej!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

dålig uppdatering nu pillis! mer vill vi se!! :)

2007-09-15 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0