det luktar sm-guld tycker jag

Sååja FÄRJESTAD! Fasen vilken bra match, jag och Björnen var på plats i LLA och skrek oss hesa :) Det var sånt jäkla bra tryck och kändes som om hela arenan kokade, jag fick typ värmeslag och det är för mig ett under att isen inte smälte! Men det gjorde den inte och dom lyckades ju vinna till slut, så imorn hoppas vi på SM-Guld! Och jag måste erkänna att jag är lite smått avis på mina kära vänner som ska dit och titta!!

För övrigt hade vi en kanonhelg i Gbg hos Stina o Pierre, babymagen växer!

Vi började helgen med hotellfrukost (Stina hade free-tickets) och sedan intog vi staden, dock var ingen särskilt sugen på affärer så provhytterna utbyttes ganska omgående mot ett bord på Berså Bar. I solen. Underbart!
Kvällen avslutades på en supermysig tapas restaurang och vissa av oss rullade praktiskt taget hem.. Men gott var det och god mat med trevligt sällskap är oslagbart!

Nu har man ju jobbat halva veckan, kortvecka liksom, det känns väldigt välkommet.
Påskmat och påskgodis i Forshaga vore ju inte fel om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0