Gekås by night

Sitter i en campingstuga i Ullared och dricker en öl såhär på valborgsmässoafton, inga fel! hehe. Jag, mamma, pappa och Björn åkte iväg efter jobbet idag och imorn blir det "shop ´til you drop", hoppas på att hitta fina fynd imorn! Dock är det ingen majbrasa här vad jag ser, men det känns bra ändå.. oj, nu såg jag en brasa på tv, majbrasa -check!

Igår lyckades jag tappa munstycket till duschen i golvet så det gick sönder, så jag fick duscha ur en smal slang och det var fasen vatten överallt när jag var klar. Eftersom jag vill ha hård sprutt så blev slangen som en orm och sprutade överallt, jisses vilken pärs! -Så dusch-grej står iaf på listan imorn..

Hade även brännbollspremiär igår, i looove it! Det är verkligen sommar, åsså äre så gött när man lyckas träffa bollen med det smala slagträt (behövde inte använda det platta en endaste gång!!) Hoppas på mera fint väder, brännboll, beachvolley, frisbeegolv m.m -u name it!

Färgade även mina ögonbryn och fransar igår, mycket behövligt eftersom jag inte kan sminka mig alls nästan nu när det är pollensäsong. Ögonen rinner hela iden och igår på jobbet kände jag min som en nakenhund med vita bryn och fransar :P haha Så det tog jag tag i, nu känner jag mig fiiin! Tips till alla som vill känna sig fräscha i sommar när man badar och solar, antingen boka tid på salong och få hjälp eller köp ett kit och testa hemma :)

Nej, nu blire å ladda för morgondagen och vässa ambågarna ordentligt!
Hoppas alla har en härlig valborg, njut i vårvädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0