grillpremiär

Idag drog vi till med en liten spontan grillfest här i lägenheten, hemmagjorda hamburgare med massa gott och potatissallad! Soffan kände grilldoften ända ut på gatan när hon kom (vi körde ju grillningen inomhus med våran easy-quick-grill, men premiär som premiär -vi ville liksom starta sommaren nu!) och det smakade ju sommar måste jag medge :) Nu gäller det bara att flytta grillen utomhus så äre "all set" så att säga. Det var lite småkul när Kim och Jempa kom och hade med sig en kompis, varpå jag utbrister
- Men dig känner jag igen tror jag!
- Jo, vi gick i samma klass på gymnasiet... *pinsamtystnad*
Ehm, jaja, sån koll har man.. Och han hade dessutom blivit vald till "skolans kompis", konstigt att inte jag fick den utmärkelsen :P Men sedan när vi pratade ut om det hela så mindes jag ju klart och tydligt att vi gick i ettan tillsammans, så det blev lite av en reunion!
Himla trevligt iaf!

Imorgon gå bussen till SM-finalerna kl 07.45 -jag och Soffan ska med! Jättekul, jag trodde ju att jag skulle få se på tv, men icke, Globen here we come, haha.

Sömn nu är behövligt, trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0