leva livet

torsdagskväll, jag och björn har lagat god mat och delat på en flaska vin.. Har suttit i soffan hela kvällen, pratat och lyssnat på bra musik och nu har han somnat i mitt knä -hur bra får man ha det?? Spotify är ju kungligt och jag är ju en kunglig Dj så det är ju perfect match ;)
Björn har fått lyssnat på allt från Sven Ingvars och Lill Lindfors till Pearl Jam och U2, och allt däremellan! Självklart sjunger jag med i alla låtar eftersom jag älskar att sjunga och ser mig själv som lite av en mänsklig jukeboxså det är ju för mig lite underligt att han har lyckats somna..!?

I morse var jag uppe tidigt och tog en powerwalk runt älven med Cissi vid halv sju-snåret, mötte trogna FBK-supportrar som var på väg hem från efterfest.. That´s the spirit!
Sedan var jag ju givetvis på plats på torget för att gratta grabbarna (och gubbarna) som tagit SM-guld och det slog mig, att jag vill ju också vinna SM-guld! Vilken glädje, vilken känsla.. gemensam framgång är oslagbart! Efter att vi tappat känseln i händerna av allt klappande och hurrande gick jag och min äldste underbara vän miss Preisz och tog en kopp fika, myspys på hög nivå.



Hoppas långfredagen imorn blir riktigt lååååååång, för jag vill vara ledig länge!

Nej nu ska jag nog sjunga en sista sång innan jag kryper till kojs, det får nog bli Your Song med Elton John..!

I hope you don´t mind...I hope..zzz...zzzz

Kommentarer
Postat av: preiszan

blir alltid lika glad av att träffa sig pills! stor påskPUSS

2009-04-10 @ 07:50:01
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0