lill-lördag

oj, vad fort veckan har gått!
Redan torsdag imorn ju och då blir det upp och träna före jobbet, börjar ju inte förrän 11 :) Denna veckan har det varit lite av en "beauty-week", igår var jag och fick håret klippt och färgat hos min gamle käre arbetskamrat Cilla i Forshaga och idag har jag varit hos Åsa och hon har tagit hand om mitt ansikte, skönt att få bli ompysslad själv ibland!
Nu äre Fråga Olle på tv och jag ser om jag kan lära mig nåt nytt, hmmm.. Har precis tagit ut en hemagjord Moussaka och det luktar himmelskt gott, tänkte att vi skulle få lite flashbacks från Grekland! åh, dit vill vi tillbaka!
Men snart åker ju jag, mammi, pappi och minisystrarna till Turkiet! bara några veckor kvar nu, wiie!

I helgen har det varit påskmat i massor och det kändes som om det höll på att ploppa ut chokladägg ur mina öron till slut.. På lördagenblev det kalas och söndagen blev en seeeg dag i solen! Glömde kameran hela lördagskvällen, så jag kan inte bjuda på bilder tyvärr..(men vi var skitsnygga allihopa hela tiden!)
På söndagen kom jag fram till följande saker;
- Shotrace kl 01.45 är himla onödigt
- Det borde finnas alkolås på mobilen
- Har man en skön säng borde man sova där och inte på golvet..



Imorn är det innebandyträning igen och det känns som om jag inte hållt i en klubba på evigheter, så det ska bli kul att träffa brudarna!
Sen åker Björnen till Schweiz med jobbet imorn och kommer tillbaka på söndag, så nu är jag gräsänka några dagar.. Men jag hoppas han kommer hem med god choklad till mig! mumma!




Kommentarer
Postat av: preiszish

slå en pling om du blir sällskapssjuk honey! :* och förrsten, alkolås på mobilen? vad menar du? :P

2009-04-16 @ 15:39:31
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0