triss i Haglunds!

Fin dag på jobbet idag, började och slutade med Favoriter :) På lunchen tog jag med mig en kaffe ut i fina vädret och bara mådde förjävla bra.. Skönt att få göra det lite då och då!
Ska snart hoppa på cykeln och åka bort till Jempis och Kim för lite thaimat och nån viktig fotbollsmatch..? Champions leauge eller nåt sånt, jaja thaimaten lockar starkt iaf! Björn är ju redan där och spelar tv-spel, ingen större skräll! haha dom spelar typ jämt och ibland önskar jag att jag också kunde spela tv-spel.. i alla fall nåt endaste :P Jag besitter inga som helst talanger vad gäller tv- eller dataspel, har alltid varit den som fått sitta vid sidan och tittat på när alla andra har spelat, ända sedan barnsben :P Då hade typ familjen Preisz nån liten låda, nintendo-nånting, och hade jag tur någon gång så fick jag låna en dosa och spela, men det blev aldrig särskilt långvarigt för min SuperMario-gubbe dog ju innan jag hann blinka! skitspel säger jag!

Helgen som varit var ju förövrigt toppen, kalas hos Mulle på fredagen med brudarna och Sahara Hotnight på lördag. Fint väder vart det ju också och såklart lyckades jag bränna ryggen lite fint så jag matchade min röda klänning på kvällen, man måste ju gå all in så att säga!


chokladen tog slut i lördags också.. undrar hur det kom sig Soffis?


Lillsôstra Lisa ska spela med oss nästa säsong, wiiie, triss i Haglunds med andra ord! Gud va kul för alla andra andra i laget att höra vårt syskonsnack i bussen på väg hem från Umeå, nu när vi är tre stycken hihi. Skämt åsido så ska det bli superkul!! Lycka till på Bosön i helgen också gumman!


Kommentarer
Postat av: lisaaa

Åh tack goding, ser fram emot denna säsong med mina supersisters! I helgen ska jag kötta för er. Puss

2009-04-28 @ 21:41:30
Postat av: Katherine

Jag och Preiszan spelade det förra året igen. Hon tog med sig sitt hem till mig. Jag fick spela kanske 10 minuter sen tog hon över. Hon kände väl att det gick bäst då:P

2009-04-30 @ 14:31:27
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Pillanherself

Lisa; det vet jag att du gör sis ;)

Katherine; hehe, va skönt att höra att jag inte är ett ensamt nintendomongo :P

2009-04-30 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0