snart kommer mini-farlini!

Meeen åh Färjestad, vad blire?? När jag väl sitter ner och kollar på en match (orkade sitta stilla nästan hela matchen) så vinner dom ju inte.. typiskt.. men på tisdag blir det vinst, för då ska jag dit och hejja big times! Med färjestadtröja och sån där mössa med händer på som klappar när man drar i ett snöre, det blir grejjer det!! haha. Skämt åsido så ska det faktiskt bli tok-kul!

Hallelulja vilket väääder det har varit idag, slutade 16.00 idag (hallelulja igen!!!) och mötte upp mitt allt vid Pråmen, där sätt vi och myste med take-away kaffe och den nya Sandwich med krossad choklad, mmmm... Nu är det ju så himla gott i solen och jag njuter verkligen av att ha möjlighet att sitta och må så oförskämt gott med någon jag tycker så oförskämt mycket om!

Sedan träffade jag en annan person jag tycker oförskämt mycket om, Soffan! Vi hade tänkt spinna, men ändrade planerna och tog en skön löptur längs med älven med solen i ögonen.. Därefter var det ju match och då blev det jalla-jalla med mat -hemmagjord pizza med extra allt blev det!

På fredag åker jag och B till Götet och hälsar på min farlini Stina och hennes Pierre! Ska bli hur skönt som helst att få en helg tillsammans och att få se den lilla babymagen! Pillan ska ju bli "moster" (läs gudmor) och det är stort!


hehe, detta kortet är från juli förra sommaren, då firade vi i skumpa att Stina och Pierre skulle bli föräldrar. Fast då var Stina ännu inte gravid, för vi tänkte att -Ska man fira så ska det vara med skumpa, och då är det ju inte så smart att fira när bullen redan är i ugnen så att säga..



Lycka till på SM i Nyköping Lajsen!!! U rock, show them some kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0