eltandborste is the shit

Alltså den här eltandborsten jag fick i födelsedagspresent är ju hur bra som helst!
Munnen och tännera blir ju gôrrena och fina, något jag verkligen kan rekomendera..
Så nu är det lite av favoritstunden på morgonen och kvällen när man får mysa runt med eltandborsten (okej, det kanske lät lite konstigt..) och putsa gaddarna ordentligt. Jag tror Björn är lika nöjd som jag, om inte mer nöjd eftersom han fick en present på min födelsedag :P

Sånna här fina smajl har vi nu!


Ooooh, nu håller det på att bli riktigt spännande i mitt favoritprogram So you think you can dance och jag missar vem som åker ut imorrn, för jag, Soffan och Richard ska på Beck -I stormens öga och det kan nog bli minst lika bra!
Om inte bättre!?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hur måru pillan? hoppas det är bättre i bröstet. Pöss på dej syrran!

2009-08-31 @ 08:37:25
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/
Postat av: klara eriksson

Jag tycker den är rolig och du är min storsta IDOL

2009-09-11 @ 15:19:15
URL: http://misspillan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Men Klara, va go du är, det gör mig jätteglad att läsa sånna fina kommentarer!

När börjar eran serie? LYCKA TILL!

Så ses vi i hallen :)

kramar!

2009-09-14 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0