i wanna wake up where you are

Jag är nog världens lyckligaste som får vakna upp brevid dig varje morgon!

Den här underbara klockan fick jag av Björn i födelsedagspresent

Tycker den är så himla snygg, för den känns mer som ett smycke än en klocka! Sen har jag fått eltandborstar och strykjärn också, det känns lite vuxet ;-)
Även Winnerbäck biljetter och massa annat -TACK allihopa!!

Igår var det kalas på Norra Strandgatan, och som vanligt var det hur kul som helst!
Lite otippat så anlände ett gäng från Skåpafors och höjde festen ytterligare :-)


Karin hade gjort jelloshot :-)


..så vi blev heltaggade alltihopa.. vissa kanske lite väl :P haha


Idag har älsklingen, Cissi och jag varit ute på långprommis och lunchat på stan. Investerade i ett par nya "cykelbyxor" att ha under shortsen, kände att mina gamla sjunger lite på sista versen..
Nu ligger jag i soffan och slappar, medans Cissi lagar våfflor åt mig och Björnen.. är hon inte söt så säg!



Hoppas alla haft en grym helg, Soffan kommer hem från Kreta idag, gud va härligt hon lär ha haft det!
En utlandsresa nu vore inga fel!
Inte våfflor heller iofs ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0