Lell-lördag, så att säga

Precis hemkommen från dagens träning och det fullkomligt svärmade över (heter det så..?) av mygg! Jag vill inte ens tänka på hur mina ben kommer se ut imorn, och då syftar jag inte på välpumpade vadmuskler :P haha

Nu ska jag alldeles strax iväg till Cissilajnen på lite mat och sedan blir det lite dans på sommarplayan ikväll, avslutning tror jag bestämt att det är och då får man väl passa på! Känner dock att jag inte riktigt kommit in i arbetslunken ännu, utan kroppen är mentalt fortfarande på semester och känns som överkörd av en ångvält mot slutet av dagen.. Jaja, jag har ju ett jobb iaf (som min kloka syser sa!)

Det har varit några tunga dagar nu, det är alltid jobbigt och orättvist när någon som är så ung rycks bort alldeles för tidigt. En otroligt positiv och levnadsglad människa saknas oss nu och jag tänker så mycket på hans nära och kära.
Vila i Frid.

Man ska inte ta varje dag för given, så hand om dina närmaste. Berätta hur mycket de betyder och att du tycker om dem, det är vi ofta alldels för dåliga på. Och glöm inte att kramas -ofta!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0