ett littet feltryck kanske..??

åååh! idag gjorde jag en sak som gjorde mig lite bitter.. Fick ett sms från Vero Moda om nån rabatt eller grejs som jag tänkte radera direkt, så tryckte jag fel och raderade alla sms på mobilen! sånt jäkla oflyt.. Hade massa fina sms som man sparar och läser när man känner sig nere, eller bara vill bli glad.. Och alla mysiga mms.. -suck!
Så nu får alla se till att skicka lite mysiga sms så jag blir glad igen, fast alla sms jag får är ju ganska mysiga.. så jag blir nog snart glad får vi hoppas!
 
Idag har jag och Karin varit och fikat på Carli´s choklad och vi åt den himmelskt goda italienska glassen! Yummie I say! Den liksom bara smälter i munnen och är alldeles.. alldeles underbar! (Behöver jag säga att glass är typ det bästa jag vet? Min last som jag aldrig kommer sluta med!)


Här spanar Kim in italiensk glass i västa hamnen i Malmö..
Hur läckert som helst, eller hur!?


Imorn är det fredag, då äre slut på veckan och det är dags för fredagsMYYYYYS!
Kräftor med brudarna står på schemat, sen på lördag blir det party hela dagen -nån som vill komma förbi på tårta..? :-)

OCH -hur grym är inte Bolt?? 200 meter på 19.19, det är inte illa, vilken idrottare! Man får ju måshud alltså!!

soffmys nu. over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0