Bildorgie

Ligger här helt utslagen i soffan och har redan hunnit med att klämma en film (??) före klockan nio, snacka om pensionärsvarning haha. Vi väntar faktiskt på 100-metersfinalen nu, så vi ska inte gå å lägga oss än..
 Oj, nu vann visst han Bolt och slog tydligen världsrekord. Björn sitter här och säger att det är heeelt sjukt ;) Min baby är verkligen helt inne i det, hihi söööt!
Men sen blir det nog en film till, äre söndag så äre!

Helgen har bestått av innebandy för hela slanten, två träningspass, föreläsning om kost och träning, mental träning och rejält överkokta makaroner summerar lördagen.
Idag spelades match mot Karlstads P-15 lag och dom visade sig vara lite vassare än oss och vann med 6-1. Fast vi vann sista perioden och det är den vi ska ta med oss! Fan va kul det var att spela match igen förresten! Längtar redan efter nästa!
Dagens höjdpunkt var när Ida vurpade i en rejääääl vattenpöl under uppvärmningen och låg raklång på rygg, jag höll på att bryta ihop av skratt hehe (lite glad var jag dock att det inte va jag :P)

Soffan och Richard, Moa och Jennie åkte till varmare breddgrader idag, huuuur gärna hade inte jag velat åka med?? Jag fick tre ynka soldagar på min semester.. Men, men jag fick ju sol tre dagar iaf :P man får väl se det så.. Hoppas dom får det bra iaf, gotta er riktigt!

Här kommer lite bilder från den härliga roadtripen, enjoy!
 the husbil! 
 
 såhär myspysigt var det inne i bilen (kim o jemp sov däruppe) 
 Gessles hotell i Tylösand
 Golfproffset!!
 BAAAAD!
 Kärlek
 Jempa & jag hittade en lekplats där det inte gällde under 15 år!
 Så stor var väl inte Touring Torsu?? ;)

..lite mycket bilder, men sånt gillar väl alla?

Imor fyller förresten jag år, 24 bast.. Känns ju himla fint, att vara i sina bästa år! hipp hipp hurra för mig!

Allting som jag vill kan jag göra a-a-a-a-allt,
allting som jag vill kan jag göra, a-a-a-a-allt,
när flytet är i luften,
där är lyckan varje dag,
om man är positiv som fan, så går allting bra!





Jag, Björn och Daniel var borta vid platsen med blommor och en innebandyboll förut, kan inte sätta ord på känslorna riktigt.. Men det kändes bra att ha varit där, fått se och känna. Lev i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0