That´s what friends are for

Tusen tack alla underbara människor som grattat mig idag :-D u made my day!!
Har fått semmeltårta och prinsesstårta, så ni kan förstå hur nöjd jag har varit.. Och dessutom fick jag ett innebandymål av min käre vän Lina, så nu kommer jag träna skott i lägenheten och bli tokhet i år!
Denna straffen har jag tänkt nöta in, vad tror ni..?

Pillan i SM-finalen 2010

Nu ska jag ta och lägga mig på sprikmattan i en kvart innan det blir dags att sussa, och imorn blir det myskväll med Sara och Sandra som flyttar till Stockholm på torsdag -Kommer ju sakna er jättemycket mina älskade vänner, men jag vet att det kommer gå hur bra som helst för er!! 







Riktiga vänner är som stjärnor,
Du ser dem inte alltid,
men du vet att De finns där!






Kommentarer
Postat av: majken

Klart du klarar att sätta den där straffen, inga problem ;)

2009-08-18 @ 12:45:19
Postat av: lina

jaha..var det så man skulle göra!? Då förstår jag precis....inga konstigheter så att säga.

2009-08-18 @ 16:39:45
Postat av: Pillan

Majken: På nästa strafftävling så får du spela lite ovetande ;P



Lina: Precis, no strange things!

2009-08-18 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0