Batteriladdning

Julafton kom och gick även detta år. Hade supermysigt och fick fin-fina klappar, tack tack tack mina hjärtan!
Juldagen likaså. Superkul (som vanligt med mina goa brudar) och det var längesen hela gänget var samlat, utvandrarna är ju äntligen på hemmaplan! Helt galet snöväder blev det ju också, jag och Björn köpte pizza på Alpina efter krogen och hade springtävlig hem. Jättesmart med klackar och som sagt snöväder. Jättesmart.
Pizzan var god i alla fall!
Idag lyckades vi faktiskt ta oss upp, vässade armbågarna och tog en runda på rean som resulterade i lite fynd -sånt gillas!
Nu har vi precis kollat Johan Falk, trean och fyran, dagen-efter-måendet börjar släppa och det är dags att börja packa för morgondagens kryssning till Mariehamn med Birka Paradise! kul kul!
Det är hårt att ligga på topp.
Ner med dansskorna och så gör vi oss redo för kareoke och diverse andra upptåg imorn, yey!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Pillan nu får du ta tag å skriva lite här! dålig update tycker jag. Jag vet ju att du kikar på andras bloggar (Info från Björn) Så lägg nu tiden och skriv en rad här! :D Pösspöss

2010-01-05 @ 13:31:24
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0