Dan före dopparedan..

Den 23e december minsann.. Min älsklings 27e födelsedag (ja veeet, inte världens fräsigaste dag att fylla år på, men jag och en kund diskuterade detta idag och kom fram till att nyårsdagen nog är värre, vad tycker ni läsare? vilken dag är värst att fylla år på??) är det idag minsann och vi har haft lite fint fôlk här på mat.
Han har varit ledig och städat och lagat supergod mat med efterrätt och grejjer medans jag har jobbat hela dag, vilken karl va!? :D
De här två tavlorna fick han bland annat av mig, dom är i 50x50 cm -supersweeta (Björn är så nöjd för hans bicep ser så himla stor ut säger han..hmm)

  

Dom ser ju dock inte så himla roliga ut på bild, ni får komma hit o kolla istället :-)

Nu har precis folket lämnat oss och vi sitter som överjästa degar här i soffan och ska sticka ut på en kvällspromenadnu när det snöar ute.. alldeles strax.. Om vi orkar upp :P



Vi ska bara trycka i oss dom två sista ensamma bitarna av RockyRoads-godiset som jag gjode igår,
MUMMA måste jag säga!
Hon Leila, hon kan allt baka hon..
200gr mjölkchoklad
200gr mörk choklad
-smälter du först ner över vattenbad
-sedan rör du ner
2 nävar dumlekolor
2 nävar minimashmallows (eller stora, klippta i bitar)
1 näve jordnötter
1 liten näve pistagenötter
-häll i en form, gärna med bakplåtspapper i botten, och ställ över natten i ugnen.
-skär i lagom stora och goda bitar, mums!

Okej, jag ska snart önska er alla en helt fantastisk jul, men först dagens fråga!

Spraytanning -HOT or NOT?
(haha, jag missade ju den lilla detaljen att tvätta fötterna efter sprayningen)


(jisses vilken rynkfot, sådär läckert blir nog ansiktet om man pressar lite för mycket i solariet :P)

och nu
EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA
(ja några stycken är ni iaf som följer, trots att jag inte är så aktiv att skriva alltid)

Glöm inte att berätta för alla era nära och kära hur mycket de betyder för er,
ät mycke god mat och framför allt -njut och må gott!



Kommentarer
Postat av: Karin

Bilderna Björte fick var skitfina gumman,, Men tror dock inte att jag kan säga det samma om din fot !! haha.

Ha en underbar julafton nu. Hälsa alla så ses vi nog imorn. pusspuss

2009-12-24 @ 10:31:52
URL: http://karinhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0