Back on Track!

Tjipp o Heeej... igen!!
Jag fick ett infall häromdan och bestämde mig för att börja blogga lite igen, det är ju så himla kul
att läsa gamla inlägg. Vad man gjorde, hur man mådde osv, sedan är det kanske någon därute
i cyberspace (mer än jag själv) som kan tycka att det är trevligt :)

Sitter här med en kopp kaffe och ett wienerbröd och försöker finna inspiration.. man är ju lite ringrostig :P
Hade en jävulutisk (kan man säga så?) träningsvärk på träningen idag, det kändes typ som om jag hade
världens tyngsta lår, men men så äre ibland :)
Hade kul på träningen iaf, som vanligt denna säsongen, och det är ju himla treeeevligt :)
Hoppas att värken går över tills på lördag, för det är nämligen dagen då jag och Lina tar oss an den
första etappeen mot vårat mål att göra en Svensk Damklassiker!
För er icke insatta så innebär detta först 3 mil på skidor (vilket sker nu på lördag alltså!) därefter är det dags
för 1000 meter simning i nåt kallt vatten, följt av 10 mil cykling och avslutningsvis 1 mil löpning. Allt kommer
inte ske på en dag (vilket iofs skulle vara lite kul ,not!) utan utspritt över året, så det ska bli riktigt kul att träna inför allt :)

Dock är jag lite nervös inför skidorna på lördag, har ju bara tränat lite lätt tre gånger och före det var det 11 år
sedan jag stod på ett par skidor, men jag känner på mig att det kommer gå galant!
Jag, Lina och vårat vallningsteam (läs pappa) åker i ottan redan klockan fem för att vara varma, vallade o redo
när starten går klockan 10!
Fick all införmation om loppet idag, startnummer 108 känns mycket bra och jag har dessutom studerat skidskyttet
som har visats på tv nu och målgången sitter perfekt  -Norberg HERE WE COME!

over and out -Pillan Som hälsar gamla som nya läsare varmt välkomna! haha ;)


Kommentarer
Postat av: Linsa

ja vilket team vi kommer att bli!!

2009-02-04 @ 09:49:58
Postat av: Jennie

Ni borde ha en kamera i mössan eller nåt så vi kan följa er i spåret! :D PUSS

2009-02-04 @ 16:14:07
Postat av: Pillan

Linsa; Jepp, we gonna rock liksom!

Jennie; Jag funderar också på det, ska nog till teknikmagasinet o se om det går att lösa ;)

2009-02-04 @ 20:40:09
Postat av: soffan

DJÄVULUSISKT PILLAN :D FFS

2009-02-06 @ 16:13:19
URL: http://sofia-haglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0