bokrean kl.00

hehe. jag och baby gör oss klara för bokrean, klockan 00-01 är det öppet och vi bara måste dit och kolla vad det är för folk (förutom vi då) som egentligen går dit mitt i natten.. Björn sitter här och funderar på att köpa "Nationalupplagan av August Strindbergs samlade verk", -eeeeh, what??  det verkar vara en herrans massa böcker ju, jag hoppas han skämtar.. eller nåt :P
Ja, ja, uppdatering om natten kommer givetvis komma!

Lisa har ju varit inneboende här idag och har skött marktjänstgöringen exemplariskt! Diskat, hängt tvätt, handlat etc. Jag är imponerad, du är välkommen anytime syrran!

Idag på träningen körde vi "släkten mot resten" alltså systrarna Haglund mot "invandrarna" hehe! Var hur kul som helst och oliiiiidligt spännande! Soffan lyckades avgöra med ett Golden Goal i finalen efter ett tufft gruppspel.. Det gäller att ha bra fantasi när man är 7 (!!) stycken på träningen ;)

Nej nu blire en kopp näskaffe, sedan bär det av med presentkortet i högsta hugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0