En semla om dagen..

,,, i looooove semlor!! Så himla gott och tänk, Björnen min hade köpt semlor på
Honey´s konditori idag -kan det bli bättre?? Har blivit mycket bakverk denna veckan, men det är inget jag klagar över :) Det gäller ju att lagra ordentligt inför styrkeprovet på lördag, då kommer det brännas många semlor under de timmarna jag ligger i spåret!











Onsdagar har vi ingen inomhusträning och idag jobbade jag även till åtta, så jag orkade inte sticka iväg till Livskraft efter jobbet. Åkte hem och plockade lite och lagade fiskgratäng (färdig som man bara ställde in i ugnen, but still!) som jag avnöjts framför Top Model och Efterlyst..
En toksöt unge på jobbet idag- "Åh, va fin jag blir"
Pillan- "Ja, nu blir du ju jättefin, vilken skillnad! Din pappa kommer nog inte känna igen dig!"
Toksöt unge- "Jodå, jag har ju fortfarande samma överläpp!"
eeehe, jo det var ju himla sant.. Klok unge det där och hennes pappa kände faktiskt igen henne...

Nu ska jag hjälpa Björn att packa, han åker ju till Kanarieholmarna inatt, gud va härligt att få lite sol på kroppen! Själv kunde jag ju inte följa med, har ju ett skidlopp som väntar så hans kompis Robban får göra honom sällskap..
I´m gonna miss my Bear :)


over and out -P

















 

Kommentarer
Postat av: Linsa

ja de där med att känna igen folk på överläppen är ju allmänt känt.



jag bakade semlor idag..kanske är det något för vår laddning!?

2009-02-05 @ 16:51:36
Postat av: Pillan

Linsa; ja, det är ju allmänt känt så jag borde ju inte blivit så förvånad :P

Semlorna låter som en förträfflig laddning, jag kirrar kaffet! :D

2009-02-05 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0