Fredagkväll vilken härlig kväll!

Idag efter jobbet var det direkt till matchen Sverige - Finland, men det bjöds dock inte på något skönlir eller några närkamper och Sverige förlorade dessutom med 3-4, så det var lite synd..


80-talsfest!

Soffan och pappsen var hos mig idag och blev himla tjusiga båda två! Syrran hade även med sig något till mig.. -Semlor! hon är väl för go! Dom avnjöts ihop med en kopp gott kaffe och var från Hanna Larssons konditori, myket fina enligt min mening och lite annorlunda design (det kan man väl säga om semlor?)
-Är det någon som vet när fettisdagen är förresten?? Moa sa att det var igår, men då borde det väl hetat Fettorsdagen, eller??

Flätor är ju så himla snyggt och populärt just nu, så jag gjorde en superenkel variant som jag tycker är himla söt!

Funkar väl? Om någon vill kan jag ju lägga upp bilder steg för steg, denna klarar alla!

Nu har jag precis avnjutit en stor portion fullkornspasta och köttfärssås och känner hur nervöööös jag börjar bli! gulp! Har klockan på ringning 04.20 imorn och ska hoppa i säng alldeles strax, ska bara se vem som åker ur Let´s Dance först :) Hejja Carl-Jan!!
Håll nu tummarna för oss imorn och efter loppet är det självklart "bankett" som gäller (dvs melodifestival o kalas med vänner) och bli inte förvånad om ni möter oss ute i pjäxor o skidoutfit på dansgolvet, vi lär ju vara stolta som tuppar om vi klarar dessa 3 milen!! Ska nog kolla lite i garderoben om jag har något annat utifall att dom andra kläderna blir lite svettiga... just in case.. hmmm ;)

Sov gott alles!
Puss Björnen!!

Kommentarer
Postat av: preiszan

haha, SKRÄLL att du hejar på carl-jan! typiskt dig ;) lycka till idag, det kommer gå sprättlätt :) puss

2009-02-07 @ 10:01:13
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Linsa

Kristinaloppet - check!!

Härligt jobb Pilla!!!

2009-02-07 @ 17:46:13
Postat av: lisa

superenekel in my ass, du får lära mig sistha! Och jag är så stolt över linsa och dig som fixade tre mil på längdskidor under 3h :D

2009-02-07 @ 20:43:02
Postat av: Mikaela

ååh va fint! kan du inte visa hur man gör med bilder??

2009-03-10 @ 17:48:22
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0