i´m barbiegirl

Visst är det jättekul att stå i lång kö när man ska handla och sedan när man kommer längst fram så tittar man lite bakåt och ser alla som står efter? Så tänker man typ nanananana, jag står före er ...
Så har kassörskan slagit in grejjerna och man ska ta upp kortet o betala, så hittar man först inte plånboken (dels för att jag har sån stor väska och dels för att jag har sånna stora stickade vantar som jag vägrar ta av) utan jag står och rotar för glatta livet. Nehej, men då får jag väl ställa ner väskan och ta av mig vantarna då, så jag kan leta lite bättre. Nehej, men då hade jag tydligen glömt plånboken hemma! Så himla typiskt!!
Har jag stått där i kö i 10 minuter och får lunka iväg tomhänt, med blickar från dom andra i kön som (förhoppningsvis) tycker lite synd om fattiglappen som inte ens hade råd att betala en kit-kat och en banan..

Idag stannade vi kvar efter jobbet och käkade lite gott och färgade oss, hade tänkt bli lite mörkare, men OJ vad blond jag blev :P Det tyckte mina arbetskamrater tydligen jag skulle vara, så nu är jag en riktig barbiegirl ;) hehe.












Nu blir krypa till kojs, imorrn är det jobb och träning som gäller, vi har ju match mot Rönnby borta, på alla hjärtans dag och Huddinge hemma på söndag, så det gäller att slipa formen och hoppas att alla är friska!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0