inga pinnar

nee, inga pinnar denna helgen, tråååkigt, för idag var vi verkligen värda poäng! Alla slet och kämpade, men vi nådde inte riktigt fram och så jäkla tråkigt nog så fick Huddinge ju sätta den sista kassen med mindre än minuten kvar.. Surt!
Men det är bara att ta nya tag, nästa helg är det två nya matcher som gäller och hemma är vi starka, det vet vi!

Herrarna vann ju iaf sin match mot Surahammar med 7-4 (tror jag det blev haha bra koll) och Björn gjorde 5 poäng, litte het :) Sedan lyckades jag ju vinna (det rådde skilda åsikter om detta) buffébiljetter till Nöjesfabrikens Asiatiska buffé, jag som ääääälskar sushi, wiiie! -Det var jag väl värd, eller huuuur? ;)


så här ser "skidknät" ut en vecka efteråt, knät börjar återfå sin naturliga färg... hehe


Nu ska jag och baby iväg till Preiszan och äta mat, gott som bara busen, hon kan sina grejjer hon!
Ha en trevlig kväll allesammans, Mia&Klara på kanal 1 och Beck ikväll bliiiir!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja det där med att du vann buffén stämmer kanske inte riktigt.... =P Tur ätt knät är bättre, synd med tån hehe.. ses imorgon! kram

2009-02-15 @ 22:31:51
Postat av: Soffan

hehe what? hur kunde du vinna, jag satt ju brevid dej? bytte du plats eller? :D SKRÄLL: haha ses sen! puss o kra, ha en bra dag,.

2009-02-16 @ 07:58:48
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0