Kvällsbestyr

Sitter i soffan med mina mystofflor och en (mega)stor kopp kaffe och filosoferar, nån mer än jag som gärna dricker kaffe innan det är dags för sängen? Alltså, på morgonen gör det mig pigg och på kvällen blir jag lagomt trött, don´t know if it´s me os the coffee?? 

Idag har det varit en mycket fin dag, lille Max (3 år & lockigt änglahår) somnade som vanligt när han kom med sin mamma och klippte topparna, vi fick kämpa för att hålla huvudet på plats och få hyffsad fason på lockarna. Självklart fick han en klubba efteråt när han varit så duktig, sötare unge får man leta efter! ;)

Träningen var kul och avslappnad, skön stämning idag, men jag måste ju medge att jag börjar få lite hybris, men är egentligen riktigt nervig.. Jisses.. Ja, ja Linsa har gjort semlor som kommer sitta fint vid halv-6-fikat  på lördag morgon, det är viktigt att ha en bra grund liksom ;)
Funderar även på att köra en liknande uppladdning som Gunde Svan gjorde inför stora lopp, alltså gå upp varje timme under natten innan och äta en tallrik gröt, för att grunda liksom.. Eller kanske jag kör en egen variant och tar en stor tallrik gröt på morgonen, vi får se!


eller så kör vi en mosbricka kanske?


Fredag imorgon då, upp i ottan för SysterYster kommer klockan 8 och ska få barret fixat innan resten av kunderna droppar in, sedan på lunchen är det pappas tur att bli klippt. Måste ju se till att familjen ser anständig ut liksom ;)
Sedan är det landslagsmatch Sverige - Finland i innebandy i CAM-arena och då ska jag givetvis vara på plats och hejja! Himla synd att Håkis lyckades bli sjuuuk ju, hoppas verkligen du kryar på dig inför matchen på söndag!! Men Reinestrand ska ju iaf spela, så man får se nån kändis liksom :)

Nej nu är kaffet slut och Pillan är trött :)
Kommer dock kännas otroligt tomt i sängen eftersom älsklingen icke är hemma, när jag pratade med honom förut så regnade det på Gran Canaria, men då sa jag nåt klokt "Efter regn kommer solsken!" Det tycker jag är så himla fint, att det finns hopp, det finns en morgondag och så vidare... haha :)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0