sushiröra

Hurra, idag har jag haft en (periodvis) kaotisk dag på jobbet! Jag o älsklingen hade tänk oss att gå till Nöjesfabriken för den asiatiska buffén ikväll, men jag kände att det inte var läge för mig, varken psykiskt eller fysiskt :P
Så jag tänkte köpa med sushi hem för att göra Björnen glad, (för äre nåt vi gillar så äre sushiiii) och det var ju inga problem. Problemet upptäckte jag sedan när jag kom hem o hade parkerat cykeln, då har jag typiskt nog "råkat" ställa sushi-boxarna på högkant i cyklelkorgen. Lägg där till att det är ganska knöligt att cykla på all is, så jag blev ju lite nervös att det skulle vara lite omskakat...
Björn var väl sådär nöjd med mig när han öppnade sin box ;"men älskling, haha, är det okej om jag säger at du är jämt bara liiiiite klumpig ibland?"
 såhär fint hade det skakat till sig och wasabin var überalles så att säga :P haha.
men det fixade ju servitrisen (dvs jag) och till slut såg det ju riktigt restaurang-aktigt ut!

Som tur var så hade jag fått en påse med chokladpraliner från Kardemumma (i mitt-i-city) av en kund idag, så det blev lite som plåster på såren efter den massakerade middagen... Riiiktigt goda, men höll inte riktigt samma klass som Annars praliner på Carli Choklad -det är där man ska köpa riktigt god choklad..


Men i alla fall, vi fick ett bra slut på kvällen och nu är det väskpackning inför helgen som gäller, men föst - vilka dansar vidare i Let´s Dance? Pleeeeease CarlJan, keep rocking ;)
 
sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0