Utmanad

Helena har utmanat mig!

Gå in i mappen mina bilder.
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
Visa bilden i bloggen och skriv sedan något om den.
Utmana 6 st andra.
Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.




Jag och Daniel, lagfest förra våren

(och jag ser även Karin i bakgrunden vid buffén)

Haha, känns som ett lite ansträngt leende från min sida, men det var en jäkligt kul kväll med både Dam- och Herrlaget. Vi körde en heldag som började med brännboll i strålande solsken och fortsatte i Karlstads Rugbylags klubbstuga med buffé, lekar och diverse alkoholhaltiga drycker.
Jag och Annie vågade vägra taxi och kom cyklandes till Nöjesfabriken en halvtimme senare än de som åkte taxi, med hål i klänningen och skrubbsår, hmm?


Då tänkte jag utmana Sofia, Lisa, Lina, Karin, Preiszan och Ehlin -lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

härligt! ;D

2009-02-19 @ 20:47:35
URL: http://ingivelser.blogg.se/
Postat av: E

Då var det klarrrrt ;)



Du jag tänkte färga håret med andra omgången imorgon, hur länge skulle färgen vara i utväxten resp. längderna? Minnet är dåligt, och kort ;)



Kram

2009-02-19 @ 20:52:21
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0