big NO to quiz

men åh! Hur dumma är inte dom där quizzarna på facebook? Jag gjorde min första (och sista var det tänkt) alldeles nyss, Hur gammal är du i kroppen? och jag var tydligen 57 år och hade gått in på andra halvlek!
Jag blev jämförd med Mickey Rourke (eller hur han stavas..) och Björn skrattade så han höll på att bryta ihop, men jag sa att det blir inga mer Quiz för mig..
Fast då hittade jag ett annat som verkade lite roligare, How long will you survive in a horror movie?, så den gjorde jag också. You will be the first victim fick jag och Björn skrattade igen.. -men gör den själv då så får du se att du inte skulle klara dig så länge heller!!
Han fick You will survive.. !??
Den här quiz-funktionen är inte rolig.. ;P

Påminn mig att never ever göra ett quiz igen.

Kommentarer
Postat av: e

Du Pernilla, gör aldrig ett quiz igen ;) haha..

2009-07-28 @ 16:55:04
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0