Någon som vill bada imorn??

-nej jag tänkte väl det.. Men jag ska iväg och simma vansbrosimmet imorn!
Läste precis att det var 16,5 grader i vattnet och jag har ingen våtdräkt, hur fasen ska detta gå? haha helt fantastisk bra antagligen, precis som allt annat jag beblandar mig i...
När jag kom till jobbet idag så tänkte jag ta en kopp kaffe innan första kunden och just denna morgonen var jag så himla kaffesugen och hade tänkt mysa till det ordentligt med en skvallertidning och allt, så jag tog extra mycket kaffe i glaset och gick iväg för att hälla i en skvätt mjölk. När jag går genom salongen händer något helcrazy, glaset exploderar! Herrejisses, det gick i tusen bitar och flög glas och kaffe över hela salongen, jag hamnade typ i nån chock och kände mig som askungen när hon missar balen och får vara hemma och städa på slottet.. Fast jag missade skvaller&kaffe och fick städa salongen, jäkla oflyt..

Fast imorn är det flyt som gäller! Blir att äta taggtråd till frukost imorn och efter 100 meter kommer jag förhoppningsvis inte känna mina kroppsdelar, och då fryser man väl inte??



Start kl 12, wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: E

LYCKA TILL!! /Lill-Ehlin ;D

2009-07-10 @ 23:51:49
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: preiszan

good luck Pills! haha du får göra som JD i scrubs, stanna vid vattenkanten och skvätta lite på dig själv för att vänja kroppen ;) kommer gå great, simmare som du va back in the days

2009-07-11 @ 00:23:59
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Lycka till Pilla!!

2009-07-11 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0