Semester..

Jag har tagit semester från det mesta, bland annat bloggandet som ni kanske märkt.. Men nu har ju vädret svikit mig återigen så jag kan lika gärna spendera några minuter (läs timmar) här framför burken, det har jag faktiskt inget emot :)


första semesterdagen!

Var på IKEA idag och träffade självaste Ingvar Kamprad på leksaksavdelningen när jag och lillsis var där. Vi konstaterade att han inte såg ut som någon miljonär, men hälsade artigt ändå -väluppfostrade som vi är!
Jag handlade bara två påsar godisfiskar och gick därifrån med det billigade kvittot ever därfifrån, 20 kronor, ärligt talat är det någon som lyckats komma ut därifrån billigare??



Fast första veckan av semestern har faktiskt varit himla bra, var ju ner till västkusten och träffade lilla Klara, Stina och Pierre. Vi avverkade både Gekås och FreePort Outlet och spenderade lite pengar, sånt är vi himla bra på, jag och hjärtat! Därefter hoppade vi i foppatofflorna, träningsshortsen och likadana mjukiströjor och begav oss till Skutbergets Camping där mamma och pappa har husvagnen stående under sommaren. Vi myste runt där i några dagar och kände oss som riktiga über-Svenssons! hur gött som helst!



Nu är det dags för nyttig mat, fisk och potatis, fast Björn tycker inte man kan kalla fiskpinnar för fisk.. Eeh what??

Oh, vi har hyrt husbil och ska ut på äventyr nästa vecka! Jag, Björnen, Jempa och Kim ska ut på vägarna och vi går ut hårt med (förhoppningsvis) Skara Sommarland och U2. Det kan bli riiiktigt kul!!






Måste ju bara få säga att försäsongen är förjävla kul alltså!! Brudar, vi är ju huuur starka som helst och jag är så imponerad av varenda en av oss!!
Som sagt;
When the going get´s tought
The tought gets going ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

mm det här med husbilen blir ju ett äventyr... får se om vi hittar några får på vägen :D

2009-07-28 @ 23:02:30
Postat av: Anonym

hehe jaaa, jag vill välta får :) eehm, ja menar kooor!

2009-07-28 @ 23:16:58
Postat av: preiszan

fiskpinnar är mat! tycker mig minnas att du gillade dom med ketchup back in the days :)

2009-07-29 @ 08:54:27
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Pillan

jo, ketchup på fiskpinnar är ett måste även nu ;)

2009-07-29 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0