bloggtorka

Jepp, det verkar så, jag har haft så himla fullt upp sedan jag kom hem från Türkey, ingen ro och ingen vila här inte! hehe. Plus att diverse plusgrader gjort att man knappt ens varit i närheten av en dator, förutom när alla räkningar skulle betalas då :P
Turiket var ju i alla fall hur gött som helst! För er som är nyfikna har ju Lisa lagt upp lite bilder på Facebook =) Jag möttes i alla fall upp av en älskling med en prydlig mustasch när jag kom hem, sååå sweet ;) mot prostatacancer ni vet!



Helgen som var var ju hur härlig som helst! Vi började ju fredagen med siktet inställt på sista SommarPlaza, men förfesten var alldeles för trevlig för att lämna så vi blev ju lite sena (ryktet var ju att biljetterna skulle ta slut så man var tvungen att vara tidigt på plats.. tråkigt :P) och efter att ha stått i kö i 30 minuter, var två meter från entrén, lekt köpolis (och gjorde det förjävla bra haha!) och hade en blåsa som var på bristningsgränsen så sa den lille vakten att "Nu är det fullt härinne, ni kan lika gärna gå nån annanstans!" hahahaha, så himla kul... NOT :P
Men icke gråta över spilld mjölk tänkte vi och drog till Koriander där vi dansade som tokar tills klockan blev två och jag mötte upp min något överförfriskade sambo (som varit på Plaza sedan 19.. jisses) gick hem och åt färskpotatis, gravad lax, gräddfil med gräslök och melon -hyffsad nattamat där!
För övrigt var jag sjukt nöjd med min LadyGaga-rosett-frisyr, men hade ju ingen kamera med så jag kunde föreviga den! Men det kan hända att det blir en repris nu på lördag efter cykelloppet..

På söndan var jag, Soffan och Cissi uppe i ottan (läs klockan 10)  och tog oss en cykeltur till Deje, köpte glass och kexchoklad och åkte hemåt. Genrepet inför nästa helg var det och det ska bli sjukt spännande att se hur kroppen mår efter 10 mil.. Tjejvätternrundan, here we come liksom =)
Dessutom fick jag ett par tokheta cykelglasögon av Soffan idag och har cykelbyxor med typ inbyggd blöja, så detta kommer gå fin-fint!
Eftersom vädret var hur fint som helst så passade vi på att ta en båttur som vissa i sällskapet avslutade med ett dopp, jag var absolut inte inräknad.. badkrukigast ever..



Sen var det ju Morsdag också, och eftersom jag har VÄRLDENS BÄSTA MAMMS så åkte vi ju till Forshaga och firade henne. Hon fick ett paket från BodyShop och kommer lukta jättegott i sommar, det kommer jag också eftersom dom hade erbjudande "köp 3 produkter betala för 2" -jag faller alltid för sånna grejjer, för visst har jag tjänat pengar då? eller..? 

 


finns det hjärterum så finns det stjärterum, inga problem att fixa cykelparkering i lägenheten inte!


 


Kommentarer
Postat av: e

Nejnej, cykeln ser ju typ ut att vara en del av inredningen, smälter ju in sådär snyggt!! :D

2009-06-03 @ 13:12:34
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle ju tagit kort EFTER att jag gjorde min extreme makeover ;) CYKLA HÅRT NU, MAKE ME PROUD SISTHA

2009-06-04 @ 22:39:19
Postat av: hehe LISA igen

oj jag heter lisa btw :D

2009-06-04 @ 22:40:14
Postat av: soffelicious

Vad jag har väntat på ett inlägg :D hehe! ikväll laddar vi syrran för imorgon smäller det, hihi jag e litte nervös! Hörs ikväll, puss o kram ;)

2009-06-05 @ 10:10:41
Postat av: Pillan

haha just det Lisa, du STÄDADE ju hela lägenheten, hur kunde jag glömma att skriva det? ;)

2009-06-05 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0