forshaga by night

Slutade tidigt idag och begav mig tillsammans med Soffan till metropolen Forshaga! wooow
Vi har sovit, ätit kycklingsallad och haft det himla mysigt, till och med gjort en rabarberpaj tills imorn som vi är skitstolta över! (har iofs inte smakat den än, men det luktar gott och det är väl ett bra tecken?)

Alldeles nyss kom våra herrar och Richard hade med sig en "midsommarkasse" från Maxi som han hade fått när han slutade jobba idag och den var fylld med massa gott! Typ chips, kex, ost, jordnötter, maraboukaka, chokladcookies, twistpåse.. u name it, så nu ska jag goffa lite innan jag rullar i säng..


Soffan & jag back in the days!


vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mycket vackert kort på dig o Soffan. Hoppas ni haft en bra midsommar.

2009-06-21 @ 09:00:59
Postat av: Anonym

tack =) vi hade det superbra, hoppas du också hade det bra!

2009-06-22 @ 21:51:48
Postat av: Karin

Titta gärna in och lämna en kommentar.

2009-06-22 @ 21:59:21
URL: http://kampenomlivet.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej. jo den va trevlig o bra. va ute på landet.

2009-06-23 @ 19:38:36
Postat av: malin sjöberg

vilket fint kort! =)

Hoppas du har det bra, kram fr Malin

2009-07-08 @ 15:49:08
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0