fy fan va vi e bra!

För vi har cyklat Vättern, för vi har cyklat vättern... Så kan man faktiskt sjunga, för vi gjorde det och vi var så jäkla bra :)
Det var ett kyligt och småblåsigt Motala som vi anlände till på morgonkvisten och började med frukost, fixade cyklarna, provade cykeloutfiten och kände av stämningen helt enkelt. hehe.
10.44 gick starten och typ 10.43 rusade vi in i startfållan med andan i halsen och trodde vi skulle missa starten, men vi hann i tid och cyklade de 10 milen på 4 timmar .
När vi kom i mål fick vi medalj och mat, potatisbullar och sallad, och jag kan inte minnas när potatisbullar smakade så gott senast!

  


Sedan styrde vi kosan hemåt, nöjda, glada och med suget i partytarmen så var stämningen i bilen på topp! I typ 5 minuter, sen somnade alla..

... men sen vaknade vi till och festade te´t littegranna, because you´re worth it!

   

Mycket fin helg har jag haft och mycket fina vänner har jag -ni är äkta diamanter allihopa  ♥


Idag har det varit massa studenter på jobbet som har blivit fina inför balen, imorn och på lördag vankas det ännu mer bal, det var tider det! Herregud va åren går fort, fast egentligen känns det som man har hunnit med en massa sedan man sprang ut från Sundstagymnasiet fylld av ett lyckorus och fast besluten om att livet skulle levas till fullo! Lycka till nu alla studenter!

Nej, nu säger Björn att jag måste duscha innan jag går och lägger mig, ojdå hade visst glömt det efter träningen..

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0