laddning pågår!

ojoj, imorn äre dax för tjejligan plus pappsen (chaufför och manager) att åka till Motala och kämpa oss igenom Tjejvätternrundan, 10 mil på cykel med smaaaal sadel!
Jag och Björn har varit hos Cissi och laddat med pasta ikväll, Soffan anslöt sig till oss och vi dansade loss lite för att frigöra nerverna haha. Jag vet att även Linsa laddar på sin gata i stan!
Kommer ha med kameran och föreviga denna (förhoppningsvis) underbara dag :)

Det som dock har varit lite tråkigt idag var ju att jag inte hann med att fira Jempis som tog examen, Grattis för fan :)


♥ Jemp & Soff  ♥


...och så hoppas vi förstås att April Hours vinner ikväll på Nöjes!!

Det var allt från mig ikväll, nu ska jag packa iordning och sedan försöka få några timmars sömn om ögonlocken vill blunda..? För just nu känner jag mig ganska speedad..

Fest imorn allihopa, och då ska alla med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0