Midsommar kom och gick..

..och var alldeles förträffligt trevlig!! 
Bjöd på jelloshots och rabarberpaj när gästerna kom (det gäller ju att hamna på pluslistan direkt efter att man släpat alla ändå till Forshaga!) och allt flöt på fint när vi senare körde igång grillen, hungriga som vi alla hunnit bli. Efter typ 10 minuters grillning "dör" typ grillen, och ett gäng bleka köttbitar låg fortfarande kvar ofärdiga.
Jaha, vad gör vi nu?? Ringde pappa Bengt såklart och tydligen var gasolen slut
"Men det är ju bara att ni åker ner till Shell och köper ny"  Hmmm,  det kändes inte aktuellt så jag gick över till grannen och dom hade visst en grill till övers! That´s what grannar are for!


hallon-jellos for the ladies!

Hyffsat väder fick vi ju också, vi var ju under tak så vi märkte ju knappt av regnet. Kubbturneringen blev dock aldrig av, men pilkastningen fick jag igång vid halv-två-snåret. Kom på den briljana idén att snurra några varv innan man kastade, så att det inte skulle bli så lätt att träffa mitten (som om det någonsin är lätt att träffa där??) men det slutade ju med att vi hade kastat bort nästan alla pilar och inte hittade dom i mörkret.. Antar att pappa eller grannarna hittar dom när gräset ska klippas... 

   

Kvällen gick som vanligt alldeles för fort, men fasen va kul vi hade -som vanligt!



Jennie says Peace out!



Föressten, inför nästa fest i Forshaga behöver vi ett bra tema, än så länge är Smurfarna det förslag som kommit in. Så om ni inte vill måla er blå och gå i blöjor och vit mössa så kom gärna med förslag =)
Vinnande förslaget får ett mycket exklusivt pris under festkvällen! hihi.
Alla ska med!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Haha fan va nice alltså :D

2009-06-23 @ 11:58:33
Postat av: Lisafisa

2009-06-23 @ 12:35:51
Postat av: lisafisa

Alltså jag vägrar blöjor och blåmålarfärg, så jag antar att jag får klura ordentligt på denna karamell.. But just wait and see sistha! ;)

2009-06-23 @ 12:37:13
Postat av: lisafisa

Några förslag: Tema film, Tema Disney, Tema Hawaii, TEMA BARBIE (mitt bästa förslag enligt mig) heheheheheee

2009-06-23 @ 12:40:14
Postat av: Anonym

Lisa, det ser ut som att du vill vinna det fantastiska priset för bästa tema-idé =D

2009-06-23 @ 22:26:35
Postat av: Soffan

Ja Barbie låter ju bra :D Då behöver du ju inte klä ut dig lisa! ;) moahahahaaaa. Tema: Less is bore!

2009-06-24 @ 10:10:44
URL: http://sofiahaglund.blogg.se/
Postat av: lisafisa

Ha ha ha haaaa, tänkte mest på dig där soffy ;) JA, eller eftersom jag är så himlans rockig av mig och röjjer så, så varför inte tema: Rôck and Rôll! Och nej faktiskt itne, vill helst bara slippa smurfarna :D

2009-06-24 @ 13:10:13
URL: http://lisahaglund.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker smurftema är apbra =)

2009-06-24 @ 14:15:06
URL: http://karinhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0