Nu har dom till och med gjort intrång i lägenheten!!

-Jag pratar såklart om myggorna!!! Jag blir heltokig på dom.. Slog ihjäl en som satt på benet, men två sekunder senare så flyger den iväg igen.. Hallå?!! Vad är det för mördarmyggor här i Karlstad egentligen..??

Igår tog jag, Soffan, Fia och Cissi en tur till Sommarplaya (hade ju hunnit ladda i en vecka nu haha) och det var hur trevligt som helst! Fullt med folk, underbart väder och hett som i en gryta var det därinne, men som vi sa, Äre playa så äre! Dock var det inte den allra bästa musiken tyckte vi, förutom på pensionärsgolvet för där avlöste den ena sommarplågan efter den andra varann, men där vågade vi inte riktigt dansa :P
Var riktigt trött i morse när jag hade första kunden kl 7.45, men dagen har gått snabbt och är nyss hemkommen från träning. Känner dock att det blir tidig sänggång ikväll, imorn ska jag och Lollo ha lite afterwork på jobbet. Klippa och färga varandra och dricka lite vin , har en utväxt som heter duga och ser allmänt risbuskig ut i håret, så det ser jag mycket fram emot. Sedan tar vi nog en tur på stan, Båten känns lite spännande, nån som vart där? Ser hur mysigt ut som helst i kvällssolen :)



Nääääär ska Pierre och Stinas baby komma då tro?
17e juni var det planerat, så nu går vi bara och väntar och väntar och väntar och.. ja ni förstår!
Björn har tippat att babyn kommer nu på lördag, så vi får se! Och Pillan ska bli fadder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0