snart helg ju!

Härligt med en kortvecka sådär, bara att tacka och ta emot!
Jag o Soffan hade tänkt gå ut ikväll på premiären av SommarPlaya på Pitchers, men så märkte vi i sista stund att det var nästa onsdag som var rätt.. Hade kännts lite jobbigt att komma en vecka för tidigt..

Igår fick jag en midsommarpresent av en kund, så himla fin tavla som hon målat åt mig "Ja,  jag vet ju att du tycker om tulpaner så mycket så jag målade några åt dig" Hur goa kunder får man lov att ha??



Nu när kvällen blev utan planer helt plötsligt så har jag passat på att vara lite huslig, gjort broccoli&ädelost-paj och även jelloshots inför midsommar =) hoppas dom blir yummie.. Helgen ska spenderas i Forshaga med bästa vännerna och hoppas på BRA VÄDER tack. Ska packa lite, för Soffan och jag åker direkt efter jobbet imorn, men vad ska man ha på sig tro..??
Jaja, hoppas ni får en grym helg allihopa, dansa ordentligt runt midsommarstången!

btw. Fan va grymma dom är i So you think you can dance, jag försöker härma deras danssteg lite lätt, men det känns lite sisådär..


förra helgen blev det mycket tequila.. jisses!

..& där ser ni även min lady gaga style =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0