ariel, lyssna på mig

Då var måndagen gjord då, efter en händelserik helg! Har precis kollat innebandyn mellan Varberg o Falun, spännande och med vinst för Falun, då blir det alltså en femte avgörande match vilket lag som går vidare till semi.. Var på gymet och körde BodyCombat med Soffan och det passet är ju riktigt kul alltså -tips! Dessutom doftar det underbart i hela lägenheten av en kassler- och potatisgratäng som alldeles strax är klar. Dagen på jobbet har varit jättebra, bara en massa goa kunder. Lillis var hos mig idag och hennes mage växer på ordentligt nu, det är ju snart dags, jisses va fort det går!  Livet är gott nu :)

I helgen har vi haft färgkurs fredag och lördag och det var verkligen jättegivande! Passade även på att göra en riktig vår-make-over och färgade mig koppar-röööööd! Björn fick en chock när jag kom hem, hihi, hade ju inte berättat något för honom ;) "Shit älskling, du ser ut som Ariel!!"

i like it! -gör ni?

Lina var förbi och fick en makeover även hon, och hennes karl tyckte hon liknade Lady Gaga ;)


Dessutom har det varit en helg med mycket god mat och dryck, i fredags var jag, mina arbetskamrater och några från Schwarzkopf ute och åt på Habibi och avslutade på Koriander, jättemysigt och otroligt gott.. Massa mojitos blev det :)
Sedan på lördagen kände jag och Soffan att det sög lite i partytarmen när vi kollade på hockeyn, så vi svirade (ganska) snabbt om och begav oss mot Viken och Karins place. Därefter Blue Moon och sedan svirade vi runt så jag var hemma alldeles för sent, men jag fick sova ut ordentligt på söndag!


Sweet Soffan and I


Nej, nu är maten klar yummie, kraaaam på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

nu är du ju den snyggaste röhåringen i stan :D Måste kännas helt ok?

2009-03-23 @ 23:40:15
Postat av: Mikaela

skitsnyggt pernilla:D

2009-03-24 @ 15:14:20
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: e

Fan va läckert :D

2009-03-24 @ 22:21:05
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0