en liten pojke!

Grattis Daniel och Mathilda, dom fick en liten pojke igår morse! Björn är nog världens stoltaste farbror och jag anade en liten tår när han såg bild på det lilla livet :) sååå kul! Så fick vi inte ligga o dega i sängen (även om huvudet gärna gjort det) utan upp i tid och ränna på stan efter en liten present och sedan var det fullspäckat schema hela dagen.. puh!

I lördags åkte jag och systrarna upp till mormor i Munkfors och blev riktigt bortskämda med god mat och trevligt sällskap, detta borde vi ju göra oftare! Sedan stod det kalas och andra chansen på schemat, och drinken för kvällen blev; Absolut Mango, Passoa, passionsjuice, sprite och såklart -en liten limeskiva! Fantastiskt (farligt) gott :)
Efter schlagern så blev det singstar och diverse kortspel, sedan drog vi iväg åt olika håll och jag tog cykeln till Blue Moon, har inte varit där sedan i slutet av sommaren tror jag, men det var sig likt haha..



I morse hade jag sovmorgon, men då äre nån som börjar borra och spika i lägenheten brevid hur tidigt som helst! Hur lätt är det att sova när det känns som om grannen praktiskt taget borrar i huvudet på mig ?? sådär lätt..

jaja, nu ska jag sticka iväg till jobbet, ny vecka på gång och ikväll ska jag och SoffanBody Combat på Livskraft -härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0