en man i byrån

Tänk dig att få ha en man i byrån, 
                      i en ask bland andra grejjer, 
                                     när som helst du får lust så plockar du fram din ask....
Lill alltså, det är klass på detta! hehe.

Nu sitter vi i soffan o har familjemys, jag, Björnen och Lajsen. Har lagat spaghetti och köttfärssås och käkat mango i stora lass till efterätt, himla gott.. så nu ligger vi å jäser och zappar. Var ju en himla spännande innebandymatch på tv ikväll, Varberg - Dalen som avgjordes i sudden, fördel Varberg. Många snygga mål och man blir ju alltid så sugen att spela när man ser bra macher, men våran säsong är ju över nu så det är slutspelat på ett tag. Känns alltid tomt och... ja.. olustigt, vad ska man göra nu? :P Vad gör vanliga människor på helgerna..? Jag får nog ta o googla på det...
Fast jag måste säga att de säsongerna när vi har åkt ut i slutspel så har det varit fucking tyngre, då har jag alltid tokgrinat efter slutsignalen.. och det gjorde jag inte i söndags iaf..
Men jag kommer nog inte sitta hemma och pilla navelludd på helgerna, har ju massa kul framöver att se fram emot!!
Så jag kommer nog klara mig..
Det börjar ju med Moas inflyttningsfest på torsdag, för att bli varm i kläderna liksom ;)



Dagens fråga; När kommer Karlstads damer spela SM-final i Globen?? jag skulle gillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0